Klasa

 

Godzina

Sala

1 a

1000

26

1 b

830

72

1 c

830

55

1 d

1000

69

1 e

830

58

2 a

1000

25

2 b

830

51

2 c

830

53

2 d

1000

54

2 e

1000

52

3 a

830

70

3 b

830

66

3 c

830

68

3 d

1000

67

3 e

1000

71

3 f

1000

73

4a

900

215

4b

900

114

4c

900

07

4d

900

102

4e

900

03

5a

900

207

5b

900

110

5c

900

209

6a

900

107

6b

900

202

6c

900

213

6d

900

103

6e

900

212

6f

900

203

7a

900

211

7b

900

106

7c

900

208

7d

900

115

7e

900

206

7f

900

113

8a

800

aula

8b

900

aula

8c

1000

aula

8d

1100

aula

Świetlica szkolna przy ul. Roosevelta w tym dniu czynna od 645 do 1645.

klasa

plan zajęć

 

1 a

800 - 1035

1 b

950 - 1230

1 c

800 - 1035

1 d

855 - 1130

1 e

800 - 1035

2 a

1045 - 1335

2 b

800 - 1035

2 c

950 - 1230

2 d

800 - 1035

2 e

1045 - 1335

3 a

950 - 1230

3 b

950 - 1230

3 c

950 - 1230

3 d

1045 - 1335

3 e

800 - 1035

3f

1045 - 1335

4a

900- 1130

4b

800- 1015

4c

800- 1030

4d

940- 1230

4e

800- 930

5a

900- 1115

5b

800- 1030

5c

800- 1015

6a

900- 1115

6b

900- 1115

6c

900- 1115

6d

900- 1115

6e

800- 1015

6f

1100- 1315

7a

900- 1115

7b

900- 1115

7c

900- 1115

7d

800- 1030

7e

730- 1000

7f

800- 1030

8a

800- 1030

8b

930- 1145

8c

900- 1200

8d

950 - 1230

4a

900- 1130

 

 

 

 

W obecnym roku szkolnym grupa szesnastu dzielnych śmiałków:

  • Weronika Ciżmowska
  • Dominik Wiśniewski
  • Helena Megger
  • Maciej Woronowicz
  • Mikołaj Bilik
  • Oliwia Stelmach
  • Marika Rebelska
  • Zuzanna Borucka
  • Maksymilian Walichnowski
  • Kacper Artymowicz
  • Nikola Wersocka
  • Amelia Skura
  • Stefan Brzozowski
  • Julian Wieczorek
  • Aleksander Sosnowski
  • Weronika Werner

zmierzyła się z realizacją podprojektu w ramach projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020. Uczniowie zadecydowali o realizacji „KOSMICZNEGO TORU PRZESZKÓD”.

Do realizacji projektu niezbędne było wykonanie toru przeszkód, a następnie zbudowanie robota z zestawu Lego Education Spike i takie zaprogramowanie go, aby pokonał przygotowany tor.

Po ustaleniu jak będzie wyglądał projekt toru, uczniowie podjęli decyzję, że przy jego realizacji wykorzystają jak najwięcej surowców wtórnych. Po tym jak zostały zebrane wszystkie potrzebne materiały do budowy toru przeszkód rozpoczęły się prace. Podczas cotygodniowych zajęć uczniowie angażowali się w wykonywanie kolejnych elementów toru. W międzyczasie swoją pracę zaczęły osoby pracujące nad zaprogramowaniem robota. Prace nad tworzeniem toru zajęły dużo czasu, ale ostatecznie efekt końcowy naprawdę zadowolił. Wszystkie przygotowane przez uczniów elementy zostały zamontowane na makiecie. Był to też czas, kiedy osoby programujące miały prawie przygotowany program. Kiedy obydwie makiety składające się na całość toru były już ukończone, uczniowie, którzy zajmowali się programowaniem mogli sprawdzić działanie przygotowanego przez siebie programu.

Podczas kolejnych spotkań projektowych został ustalony scenariusz nagrania przejazdu robota przez przygotowany tor przeszkód. Po dopracowaniu programu sterującego robotem można było już nagrać efekt dotychczasowych prac. Odpowiednie oświetlenie pozwoliło uzyskać właściwy efekt na makiecie. Ostatecznie udało się nagrać przejazd  robota przez cały kosmiczny tor przeszkód.

Uczniowie przygotowali również tematyczne animacje oraz napisy początkowe i końcowe do ostatecznego filmu. Jeden z uczniów wcielił się w rolę lektora w celu wykonania nagrania z opisem przygód robota. Wykonane zostało również nagranie grupy projektowej, by zaprezentować bohaterów siedmiomiesięcznych zmagań. W filmie zamieszczone zostały również zdjęcia pokazujące pracę przez cały okres realizacji projektu. 

Zapraszamy zatem do obejrzenia naszych zmagań klikając na poniższy link:

https://youtu.be/8QJdpf_lgo0 

Opiekun grupy projektowej: Katarzyna Sosnowska

Drodzy Uczniowie!

Nadszedł czas na podsumowanie konkursu graficznego pt. „Fonoholizm”. Spośród nadesłanych prac laureatem konkursu została Amelia Kastelik z klasy 4c. Dodatkowo wyróżnienia przyznano uczennicom z klasy 7f: Marcie Rataj i Laurze Tarapackiej.

Nagrodzonym gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

Organizatorzy: Sylwia Ciesielska i Katarzyna Sosnowska

Czy to możliwe? W klasach czwartych i piątych zostało udowodnione – tak! Planszówki i domino poszły w ruch, a uczniowie mogli wreszcie zaprezentować swoje talenty plastyczne i pomysłowość podczas lekcji w klasie. Długo już na to czekaliśmy. Oczywiście wszystko świetnie się udało, a niedobory kostek zastąpiliśmy papierowymi  lub plastelinowymi sześcianami lub wirtualnymi kostkami z aplikacji https://www.kostkadogry.pl Ile głów tyle pomysłów, aby powtórka z roślin się udała. Wszyscy stanęli na wysokości zadania – brawo!

Ten niewielki owad budzi czasami nasz strach, a zdecydowanie powinien budzić nasz podziw z uwagi na pracowitość oraz rolę, jaką pełni w przyrodzie. Zastosowanie oraz walory miodu, wosku czy pyłku pszczelego znane jest od dawien dawna. Skąd w naszych domach miód, owoce, warzywa ? Być może korzystamy również z dobrodziejstwa wosku, kitu, czy pyłku pszczelego... Tym razem uczniowie klas piątych chcieli zwrócić uwagę na to, jak łatwo jest pomagać... tym małym, zapracowanym i bardzo nam potrzebnym owadom. Uczniowie klas piątych przygotowali propozycje przygotowania przystani dla pszczół, idealnej na ciepły wiosenny czy letni dzień :) Pamiętajmy o pszczołach, gdyż to od nich zależy nasza przyszłość.